Pomysły na prezenty od dzieci

Dziś o prezentach od dzieci, na przykład dla dziadków, cioć, pań... Trochę w tym mojego udziału - uszyłam pojemniczki-woreczki mikołajowe. Dzieci zadaniem jest zrobić do nich wypełnienie :) kilka pomysłów wrzucam niżej.




Woreczki szyje się całkiem szybko, bo są małe. Szyłam je według wzoru na duży worek. Te, gdzie materiał wcześniej przepikowałam stoją sztywno, te nieprzepikowane bardziej przypominają mikołajowe worki. Wszystko więc zależy od tego, jaki efekt chcecie uzyskać.

Wcześniej prezentami od dzieci były drewniane ozdoby choinkowe, bombki i paczuszki z pierniczkami. To wszystko oczywiście można i do takiego woreczka włożyć.

Jednak tym razem do środka włożymy coś pachnącego - np. żelowe mydełka i torebeczki z lawendą.
Sam pomysł na mydełka własnej roboty chodził już za mną od jakiegoś czasu, jednak robienie prawdziwych mydeł, przy pomocy ługu, to nie jest zabawa dla dzieci. Zupełnie przypadkiem wpadłam na przepis na żelowe mydełka - nie są tak trwałe, ale za to ich produkcja jest całkiem bezpieczna. Będziemy je robić w przyszłym tygodniu - bliżej mikołajek i podzielę się wrażeniami. Znalazłam taki przepis - zmodyfikuję go tylko tak, żeby zamiast żelatyny użyć agaru.

Druga opcja to potraktowanie woreczków jako "doniczek" i wsadzenie do nich materiałowych gwiazd betlejemskich - kwiaty wycięte z czerwonego filcu, liście z zielonego, a to wszystko trzyma się na zielonym druciku kreatywnym.

Trzecia i bardzo prosta, to pachnące woreczki - wystarczy je wypełnić gotowym pachnącym suszem.


Etykiety: , , ,