Kupony na dzień dziecka - wersja praktyczna


Dzień dziecka

Kiedyś napisałam o DNIU dziecka. Tak, o dniu, o całym, wypełnionym miłymi rzeczami dniu, nie o prezencie na dzień dziecka. Nadal wierzę w  to, co wtedy napisałam i będę szła w zaparte.

Kupony prezentowe w programie Canva

Wcześniej robiłam kupony na małych kolorowych post-itach. W tym roku wspieram się canva.com - to taka strona dzięki której stworzycie projekty graficzne - idealne rozwiązanie dla tych, którzy mają mało czasu, nie mają programów graficznych, a chcą coś stworzyć. I jest dość intuicyjna.

Możecie zarejestrować się np. przy użyciu Facebooka. 

Po rejestracji, wybieracie co chcecie stworzyć - ja wybrałam z kategorii Marketing Materials - Gift Cerificate.

W nowym oknie otworzy wam się wzór na którym możecie pracować, niektóre wzory są dwustronne i  trzeba wybrać, którą stronę chcecie robić. Możecie wybrać jedną, wasz kupon nie musi być dwustronny. 

Klikając na tekst na wzorze możecie wpisać własną treść. Możecie zmieniać wielkość czcionek, kolory. 

Wybierajcie wzory, które mają znaczek "free", pozostałe są płatne.

Zmieńcie nazwę swojego wzoru, a następnie zapiszcie na dysku korzystając z opcji "Download". Następnie możecie wydrukować swój kupon. 



Etykiety: , ,