Mała torebka jeansowa - recykling ciuchowy

Potrzebowałam małej torby, małego worka, który można nosić przez ramię, a który zmieści gazetę, książkę, klucze, portfel, butelkę wody.... no i jeszcze około 10-20 różnych małych potrzebnych rzeczy ;)






Na wzór dużej torby jeansowej, którą uszyłam wcześniej uszyłam tym razem mniejszą. Instrukcja szycia takiej torby jest we wspomnianym poście. Jedyne modyfikacje to inna wielkość, ciemniejszy jeans i długie ucho.

Ucho jest z nogawki, pasek złożyłam na pół, zszyłam na lewej stronie, przekręciłam i zaprasowałam. do torby wszyłam go ręcznie.

Żeby torbę nieco ożywić zrobiłam pasek z koralików na sznurku i przeciągnęłam przez uszy. To duże kolorowe drewniane koraliki, do kupienia pewnie na allegro, ja swoje kupiłam w sklepie Tiger (w Warszawie są chyba dwa, koło kina Femina i przy rondzie ONZ). Paczka po 6zł. Nawlekłam na długi fioletowy sznurek, co któryś obwiązywałam supełkiem, żeby nie uciekały, poplątałam na koniec i gotowe.

Torba w sam raz, i na spacer z dzieckiem, psem, czy książką ;)


Etykiety: , ,