kwietnia 27, 2012

Torba jeansowa - recykling ciuchowy

Brakowało mi takiej letniej torby... do samodzielnego uszycia zainspirowała mnie koleżanka, która uszyła sobie wspaniałą zamszową torbę... Pod postacią torebki postanowiłam dać drugie życie swoim starym jeansom.











Obcinamy spodnie na pożądanej długości, moje obcięłam 10 cm poniżej kroku. Z pozostałych nogawek wycięłam owal, który posłużył za dno, oraz dwa szerokie pasy na rączki.
Na lewej stronie wszyłam owal w spodnie i powstał worek.
Następnie analogiczny worek uszyłam z kolorowego materiału (IKEA) - ten musimy zszyć tak, żeby ładnie wyglądał w środku - odwrotnie niż torba. Potem wsadziłam materiałowy worek do torby i przeszyłam na prawej stronie.
Doszyłam uszy. Można też zrobić jeden długi pasek na ramię.
Taką torbę można dekorować na wiele różnych sposobów, dodałam chustkę w miejscu paska, wymieniłam guzik na różowy, przypięłam broszkę.
Można też wykonać projekt bardziej zaawansowany - wszyć suwak... ja tylko w przednich kieszeniach wczepiłam napy do zamykania.

Niech żyje recykling ciuchowy... :)


5 komentarzy:

  1. Cześć,
    Jestem Ania. Chciałabym bardzo gorąco Ci podziękować za te ZPT-y... wg. Twoich wskazówek zrobiłam torbę z dżinsów. Właśnie założyłam blog pt. Sarenka75.pinger.pl, (Niestety nie mogę zmienić tytułu i to mnie wnerwia). Byłoby fajnie, gdybyś zerknęła na wynik mojej pracy. Ciekawa jestem czy spodoba Ci się :D.
    Jeszcze raz uprzejmie Ci dziękuję!
    Pozdrawiam cieplutko,
    Sarenka75

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej Aniu,
    Zainspirować kogoś, to najwspanialsza rzecz :)Bardzo mi się wersja z jednym uchem podoba. Tak sobie myślę, że może wersja z takimi sztywnymi bambusowymi uszami, to też fajna wersja. Pozdrawiam serdecznie i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć! :D

    Bardzo serdecznie Ci dziękuję, że odpowiedziałaś na mój post. Przepraszam, że dopiero teraz odpowiadam na Twój wpis, nie jest to brak szacunku. Po prostu rzadko tu zaglądam. Zrobiłam już następną torbę wg. Twojego pomysłu. Fajnie by było gdybyś zajrzała do mnie na Facebook zamieszczam tam moje prace. W tej chwili robię następną torbę i mam zaćmienie umysłu. Kobietka, dla której ją robię lubi wampiry tatuaże, czaszki itd. Pomyślałam sobie, że z jednej strony będzie gorsecik kobiecy taki ala Burleska, a z drugiej gotycka litera M. Od jej imienia z dżetami. I tak się zastanawiam czy to dobry pomysł.
    Zapraszam Cię serdecznie na Facebook Anna Sarnecka.

    Pozdrawiam cieplutko,
    Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam ja chcę tą torebke proszę o wycene

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 mama wymysla , Blogger