Torba jeansowa - recykling ciuchowy

Brakowało mi takiej letniej torby... do samodzielnego uszycia zainspirowała mnie koleżanka, która uszyła sobie wspaniałą zamszową torbę... Pod postacią torebki postanowiłam dać drugie życie swoim starym jeansom.









Obcinamy spodnie na pożądanej długości, moje obcięłam 10 cm poniżej kroku. Z pozostałych nogawek wycięłam owal, który posłużył za dno, oraz dwa szerokie pasy na rączki.
Na lewej stronie wszyłam owal w spodnie i powstał worek.
Następnie analogiczny worek uszyłam z kolorowego materiału (IKEA) - ten musimy zszyć tak, żeby ładnie wyglądał w środku - odwrotnie niż torba. Potem wsadziłam materiałowy worek do torby i przeszyłam na prawej stronie.
Doszyłam uszy. Można też zrobić jeden długi pasek na ramię.
Taką torbę można dekorować na wiele różnych sposobów, dodałam chustkę w miejscu paska, wymieniłam guzik na różowy, przypięłam broszkę.
Można też wykonać projekt bardziej zaawansowany - wszyć suwak... ja tylko w przednich kieszeniach wczepiłam napy do zamykania.

Niech żyje recykling ciuchowy... :)


Etykiety: , , ,