Strój kota (prosty i szybki)

Kiedyś już pisałam, jak zrobić szybko koronę i skrzydełka. Tym razem szybki strój kotka, akurat białego, ale możecie sobie zrobić z niego i czarnego... a gdyby zmienić kształt i kolor uszu, to i mysz, i psa, i świnkę, i zajączka... Ale po kolei.




Najpierw uszy. Najprostszy patent - przyczepiamy je do opaski na włosy. Najlepsza jest zwykła plastikowa opaska z ząbkami - taka się nie zsuwa z głowy.



Uszy wycinamy z filcu, sklejamy lub zszywamy na opasce. Można też pójść na największą łatwiznę i użyć filcu samoprzylepnego.



Jeśli jednak zorientujecie się, że uszy są potrzebne na jutro rano i nie macie filcu, to możecie użyć też kartonu.



Jeśli musicie zrobić przebranie warzywa lub owocu, to do opaski można przyczepić styropianowe lub materiałowe owoce/warzywa. Mi się zdarzyło zrobić tak pomidora "na już" - przyszyłam do opaski pluszowgo pomidora (IKEA ;)




Ogon kota wyciełam z grubej dzianiny, jest dość mięsisty, więc już nie wypychałam go. Przyszyłam go do jasnych spodni dresowych.




Brzuszek, to już opcjonalne. Jak się kotu namaluje nosek i wąsy, to i tak wiadomo, że kot ;) ale nasz ma "milusie futerko" - naszyty kawałek grubej dzianiny na brzuchu.




I to tyle w temacie ekspresowego stroju :)

Etykiety: , ,