Prezenty świąteczne cz. 3 - dla dziecka

Ten pomysł już wykorzystałam rok temu, kiedy córka miała 2,5 roku. Kupiłam na allegro proste drewniane łóżeczko dla lalek i uszyłam do niego pościel. W znanej szwedzkiej sieci można kupić łóżeczko już z pościelą za ok. 50zł, ale mi wyszło połowę taniej ;)



Łóżeczko znalazłam na allegro, było ich zatrzęsienie, ale ja chciałam solidne (na wypadek, gdyby ktoś chciał sam do niego wejść) i takie proste, drewniane.
Przez rok pościel się rozkompletowała, więc na zdjęciu jest dosztukowywana zbieranina ;) ale bardzo prosto jest ją uszyć - trzy prostokąty pod wymiar łóżeczka... oczywiście można się pobawić w doszycie falbanek, aplikacji itp...

Dobrze jest też wybrać rozmiar taki, który pasuje do obecnie ukochanej zabawki i ma potencjał na misia czy lalkę większego wzrostu - np. 35-36cm, nasze ma chyba 40cm długości. Zdarzało się, że spali w nim wszyscy obecnie najukochańsi (i też się mieścili).

Etykiety: , , , , , ,